Saturday, January 3, 2009

我的心声,你听到了吗?

爱上一个人就不会孤单吗?
也许,就也许,
孤单就在你上一个人时开始。

- 用几米的插画,写我的文字。-

可爱的鸭子向我走来,我视而不见。

小野花当我透明,我却视玫瑰

我是怎么了?



我被爱情蒙住了双眼,

风真的会带领我去采摘那幸福的落叶吗?

还是把我领到跌下爱情陷谷的不归路?


我们之间并没有什么天盟海誓,

以为自己可轻易地飞出去,

却发现我的心已牢牢地被给绑住了。

但,我愿意。

愿意在这种情况下飞翔

2 comments:

Anonymous said...

飞去你内心最想去的地方吧。不为谁,为你自己。
开心就好。

Anonymous said...

Love is like a stair,
Bring you to Heaven,
and Lead you to Hell.

Love is like a box of chocolate,
Never open, Never try,
Never Know.
Once open, Once try,
Always Remember.

Love is like a Blindfold,
Blindfold your eyes,
but not your heart.
Because
Love is not to be seen,
but it's to be feeeeeel......

Love is uncontrolable,
because of LOVE,
you can be a good man,
or change to bad man.

Love can be wonderful,
and can be deathly.

Love can be sweet,
and can be bitter.

Love is like a test machine,
to test...
how persevere you are,
how deep your love are,
how much you know them,
and also how lucky you are...

In a nutshell,
LOVE is GREAT!!!